fredag, september 12, 2008

FaerieCon

Vad skall man säga, långvarig bortvaro har sina skäl, men vi skall inte dröja vid dessa seprimerande förhållanden.  Nej istället tänkte jag bjuda på en länk till FaerieCon 2008. Jag skulle så gärna vilja gå, men alas det är i USA… Nåja.

I övrigt så ser hösten ut att vara i antågan, och Mabon står för dörren. Vi kommer som bekant att hålla en ceremoni vid eldstaden, men det är fortfarande inte klart hur denna skall se ut. Förhoppningsvis blir det en trevlig eftermiddag och intressanta samtal efteråt.

--- Signe Dig ---
/ | \ Taran

Edit: 
Tänkte tipsa om att det även finns gratis musik på FaerieCon sidan. Gå hit! Tre spår av Omnia och tre av Woodland, samt ett av Priscilla Hernandez. Länkarna till Trillian Greens musik verkar döda, men det finns lite samples på hennes hemsida. QNTAL's spår verkar inte kompletta, vilket de andra verkar vara, men intressant låter det… ;) Om de band av dessa jag känner till kan jag säga att de är fantastiska, och det lilla jag hört av de andra säger mig att de är minst lika bra!

Inga kommentarer: