torsdag, augusti 21, 2008

Hokus Pokus Terminsstart

I kväll hade Hokus Pokus-gruppen terminsstart. Vi bestämde datum för träffar, Hyllebär informerade om kommande ceremonier man kan delta i, berättade om vår sommar, lyssnade på ett intressant avsnitt av Wayne Dyer... Det märktes att alla hade mycket att säga; att träffarna ger mycket och alla ville engagera sig. Härligt! Och tack! (Från Hyllebär var Taran och jag, neina, nävarande.)

Skulle vilja lägga till länk, men efter tjugo minuters letande utan att hitta, ger jag upp för tillfället... Återkommer.

Floreat!
neina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ni har så vackert namn på er blogg -ler-
Hoppas det är bra med er alla, tänker ofta på er, och önskar det vore lättare att hålla kontakten...
Känns som om jag tappat bort mig själv nånstans de senaste åren, men jag kommer ihåg när jag läser era bloggar.
En extra varm tanke till Neina och Taran.
Kram Mrm

Neina sa...

Tack så mycket Mrm!

Vad kul att bloggen ger dig något -ler- och kramar tillbaka!

P. S. Det går alltid att maila en rad! ;-)