fredag, maj 23, 2008

Paulina Tarot

Taran tipsade oss nyligen om Brian Froud och hans Faerie Oracle. Da tankte jag passa pa att namna min personliga alv-favorit, en lika magisk men lite mera whimsical alv varld, namligen den som beskrivs av konstnaren Paulina Stuckey-Cassidy i hennes sagolika bilder i hennes mycket sarpraglade stil. Hon kommer ut med en Paulina Tarot senare i ar, YAY! Pa hennes site kan man titta pa och kopa hennes konst, samt tjuvkika pa hur tarotleken kommer se ut. Harlig, tycker jag!

2 kommentarer:

Neina sa...

WOWWW vilka bilder! Varför sitter du och håller på sådana skatter?! Jag är jätteglad att du la upp länken, och så snyggt gjort dessutom! Kramar Syster!

Em sa...

Mjae jag trodde jag hade visat dig henne redan, med tanke pa att hon gor gulliga bilder forestallande Tori Amos (och Trent Reznor- drooooool).

Jag ser fram emot hennes Tarot, den verkar wicked!
Kram tillbaka!!!