onsdag, januari 25, 2006

Är hela världen lite nere?

Hej alla hyllebaer,
Hoppas allt står väl till med alla, var ni än befinner er på er stig. Jag har just kommit underfund med att den skattmästare jag "tyr" mig till inte insett att jag behöver lite bemedling denna vår också. Till detta kan läggas en massa annat som får mig att vilja krypa ihop och slippa allt. De känns som om motströmmen blivit extra tung just nu.
Neina har varit nere eftersom hon inte hade någon inkomst, och hennes syster reste iväg. Men hon verkar repa sig så sakteliga. Nu är det min tur. Allt omkring mig verkar det som, behöver repareras eller så går det fel i största allmänhet.
Jag hoppas att ni andra hyllebär inte är nere utan har en fantastisk tid. Vad gäller mig själv, tja. Jag försöker komma ihåg att endast döda fiskar flyter med strömmen...

Taran

Inga kommentarer: