söndag, september 04, 2005

Hej, hej...

Jag bara känner att jag måste skriva något här. Tyvärr har det varit lite dåligt med det, men jag hoppas kunna komma igång under hösten.

Jag kan meddela att så fort jag lyckats lista ut adressen till mammas hemsidesutrymme kommer det att finnas en sida där med "terminsschema" för Hocus-Pocus gänget, samt en del andra värdefulla datum. Kanske kunde vi göra något liknande schema för Hyllebaer? Om ja, så ge mig datumen så skall jag fixa det, när jag klurat ut adressen vill säga...

Läser just nu 10:e insikten samt en del Druid & Häxböcker. James Redfield (insikten) är kanske inte pagan, eller rättare, han är det inte, men hans böcker är tämligen tänkvärda ändå.

Tja, det var väl allt för denna gågnen!

Må Era Gudar och Gudinnor välsigna Er!
Taran

Inga kommentarer: